måndag 3 januari 2011

Dag 2 – Min första kärlek:

Jag har som alla andra säkert också haft mina små "första kärleks stunder" men om man ska se till riktig kärlek, så är min nuvarande pojkvän min första kärlek. Det är kärlek på riktigt. Tommy är min första riktiga kärlek och mitt första förhållande.

Tommy och jag träffades i mars 2010 och efter det blev vi genast mycket bra vänner. Vi kunde prata med varandra om allt väldigt snabbt och vi lärde känna varandras negativa och positiva egenskaper på kort tid. Vi blev tillsammans den 3 maj 2010. Vi har under dessa 8 månader, som vi faktiskt har varit ihop i idag, gått igenom både glädje och sorg. Det har varit dåligt mående, dödsfall och allt annat som människor kanske inte ens går igenom på 20 år, men det har vi tagit på 8 månader. Detta har tvingat oss att lära känna varandra på riktigt. Det finns ingen som känner mig så väl som Tommy gör och det är jag glad för.

Tommy har ställt upp för mig från dag ett på alla plan. Han tvekar aldrig när jag behöver hjälp med något utan försöker alltid hjälpa till så mycket han bara kan. Jag älskar och uppskattar honom oerhört mycket för det.

Min första kärlek är min bästa kärlek, han är min bästa vän, min andra halva och mannen som ger mig hopp om livet. Alltid, alltid ska jag älska honom. 

/L.


3 kommentarer:

  1. Älskar dig, älskling <3

    SvaraRadera
  2. Jisses, fina ord det där. Tusen tack.
    Stå på dig Linnea du duger GOTT OCH VÄL som du är.

    SvaraRadera