fredag 24 december 2010

Do they know it's christmas?

Så var julafton snart över och jag tycker det är skönt. Jag saknar Tommy, det är meningen att man ska fira jul med dom man älskar men det blev inte så detta året och det är jag ledsen över. Även om inte julen är en viktig tid för mig så är det enda jobbigt då jag faktiskt saknar människor nära mig ikväll och känner mig ensam. Jag saknar och längtar många, framförallt min fina pojkvän och min familj som är långt ifrån perfekt men ändå alltid kommer stå mig nära om hjärtat. Så är det.

Julafton spenderades först med lilla Ronja som sällskap, sedan julmiddag och trevligt sällskap hos Petra och Sandra. Det var väldigt trevligt. Nu är klockan 21.00 och jag väntar bara på att julafton ska ta slut. Imorgon är det nya tag men idag orkar jag inte. Dålig dag, dålig jul. 

I wish I had what I needed
To be on my own
'Cause I feel so defeated
And I'm feeling alone

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar