torsdag 23 december 2010

All I want for christmas is you.

Julen blev inte som jag hade förväntat mig men shit happens och livet går vidare. Men nu vet jag i alla fall hur saker och ting blir efter detta. Och jag har fått ett slut. 

Jag sitter och lyssnar på Rasmus Seebach som är så underbar att lyssna på: 

Min engel
For evigt
Jeg elsker
Kun dig

Kvällen jag har framför mig ska spenderas med min älskade Ronja och jag har skämt bort henne med både massa ben, godis och hennes favorit: ett grisöra. Vi har det mysigt tillsammans och hon ligger bredvid mig i natt och ger mig trygghet. Det är kärlek. Min lilla Ronja.

Jag saknar däremot min älskade Tommy, min andra halva, som jag inte kan vara med under julen. Men när han kommer hem så tar vi igen tiden igen som vi alltid gör. Han ger mig kärlek til max. Älskade Tommy. 

Men nu, dusch sen mys med Ronja.


/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar