torsdag 30 december 2010

2010.

2010 har gett mig:

En månad på en psykiatrisk avdelning. Kärlek. Nya vänner. Idiotiska människor. En underbar pojkvän. En diagnos. Ovänner. För mycket av det dåliga. Svek. 

2011 hoppas jag på:

En fortsatt underbar relation. Börja plugga. Gran Turismo Göteborg. 20 kg viktnedgång. Gran Turismo Polen. 3e maj firande. Börja om med min syster. Börja jobba. Njuta. Flytta till en större lägenhet. 


2010 har varit mitt värsta, men ändå bästa år någonsin. Detta året har jag verkligen lärt mig att uppskatta människor jag älskar mer. Det har varit nästa mångar gånger med människor i min omgivning vilket gett mig ett nytt perspektivt på tillvaron. Jag har lärt mig att acceptera att jag inte kommer kunna göra allting jag ville för 5 år sen och att mitt liv kan bli pretty good ändå. Jag har träffat en underbar pojkvän som gett mig mer kärlek än någon annan kunnat göra. Han gav mig mitt liv tillbaka. Han har gett mit liv en mening. Det har försvunnit människor i mitt liv och det det har inträtt nya underbara vänner och det är jag oerhört tacksam för. Jag ser fram emot ett helt nytt år av nya utmaningar och förhoppningsvis fler medgångar än motgångar. 

/L.

2 kommentarer:

  1. vadå acceptera att du inte kommer kunna göra sådant du ville för fem år sedan? Vad är det som hindrar dig!? :O

    Kraamar

    SvaraRadera
  2. Saknar dig vännen..men vi syns om en vecka=)

    SvaraRadera