lördag 19 januari 2013

Fotoklok.se

Nu har jag äntligen gjort klart min fotohemsida och har publicerat alllting. Även Portfolion är nu uppdaterad. Jag erbjuder även bröllopsfotografering och i alla paket så ingår det en fotobok med några väl utvalda bilder från den speciella dagen. Jag tittade runt på internet och letade efter en sida där man kunde föra fotoböcker på, gärna som var specialinriktade på Bröllop.

Efter några sökningar kom jag in på Fotoklok.se, som hade utnämnts till Bästa Fotoboken i både Fotosidans Magasin och Kamera och Bild. De hade böcker i många olika storlekar och dessutom med ett eget Bröllopstema, som passade jätte bra till mina Bröllopspaket! Jag testade att göra en bok med bilder jag hade från ett Bröllop jag fotat nyligen och blev jätte nöjd med resultatet. Jag tänker definitivt använda sidan i fortsättningen till mina kommande kunder.

Ska också göra en Fotobok som present nu, älskar att sitta och gå igenom massa bilder och pussla ihop en fin minnesbok med fina ord bredvid. Det är min Lördagskväll! Jag länkar till sidan här, så kan ni själva beställa en finfin Fotobok! 

Här är resultatet av mitt testexemplar:




/L.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar