söndag 3 juli 2011

Uppvisning, middag och mysig kväll.

Vårt rum.

Nu kom vi nyss hem från middagen som vi hade här på hotellet. Hotellet här i Poznan är verkligen jätte fint och jag känner mig verkligen bortskämd. Det är jätte mysigt att ha lite egen tid med Tommy hemifrån. Vi umgås självklart också med andra men att kunna gå och lägga sig bredvid honom på kvällen och bara njuta av att inte behöva göra några sysslor är ganska skönt.

Vi körde från Sopot i morse och kom fram till Poznan vid 14 tiden. Efter det blev det uppvisning av bilarna. Man kan kalla det lite cruising. Det var flera tusen människor där och tittade och jag kände mig ganska felplacerad, är inte direkt van vid att få allas blickar riktade emot mig men idag var det lite svårt att undgå. Jag var verkligen överrumplad av alla underbara bilar och att det var så många människor som hade kommit för att kolla på eventet. Det började med att alla körde genom stan som var avspärrad och sen blev det lite uppvisning med drifting och annat vilket var jätte kul att se. Och höra!


Mycket folk!

Ikväll åt vi som sagt middag på hotellet vilket var mycket trevligt och gott. Kvällen kommer fortsätta i sängen med TV och mysigt sällskap. Imorgon är dagen vi alla väntat på, det är nämligen då bankörningen börjar!

Gran Turismo Polisen!

/L.

1 kommentar:

  1. Vad fint Linnea, just att kunna gå och lägga sig (särskilt med en älskling) utan att behöva känna att man egentligen borde göra en massa annat hemma-strunt är guld värt. Ser fram emot att ses i helgen :-) stor kram!

    SvaraRadera