fredag 8 april 2011

Just tonight.

Jag sitter och går igenom lite bloggar jag hittat och det finns otroligt många välskrivna och intressanta bloggar. Jag skulle vilja länka till några av dem:

Cherry: En blogg jag nyss hittat, skiven av en tjej från min hemstad. Om hennes liv, musik och annat roligt gojs.

Henrik: Också en blogg jag nyss hittat. Handlar om, enligt honom själv, politik, teknik, kultur och det mesta som rör det svenska samhället.

Syster Kira: Min fina syster, som skriver om allt från hennes vardag till hennes tankar och funderingar. Även hon har diagnosen Bipolär sjukdom.

Susse: Susse skriver främst om hennes resa genom hennes viktnedgång men också om hur hennes vardag ser ut med pojkvän, hem och två busiga katter. Så stolt över min fina vän!

Inre rum: Självklart också Inre rum bloggen som jag, nyss, blivit bloggredaktör för. Handlar huvudsakligen om psykisk ohälsa och om intressanta saker som händer i världen som kan relatera till detta ämnet.

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar