måndag 21 mars 2011

Tonight.

Så, nu är dagen över och jag har faktiskt hunnit med en hel del. Dessutom kom syster yster på besök i förmiddags. Nu har vi ätit goda chokladbollar som Kira fixade och ikväll blir det mys med film. Nu ska vi se vad jag kan checka av från dagens sysslor:

  • Ringa läkare angående läkarutlåtande
  • Ringa vårdcentralen ang. järnprov och B12 prov.
  • Städa hela lägenheten
  • Ringa socialen
  • Fixa iordning på all tvätt
  • Diska
  • Bädda sängen
  • Byta gardiner
Det enda jag inte hann idag var att byta gardiner. Och disken kom jag bara igenom halva '-.- Men, ett steg i rätt riktning i alla fall. Dock blev jag inte alls nöjd efter samtalet med socialen och de fortsätter motarbeta mig. Det känns i alla fall så. Eller så är deras regler bara helt sjuka. Gissar på det sista.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla film med fina människor i mitt liv.

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar