onsdag 23 mars 2011

Keep Breathing.

Dagen idag har verkligen gått upp och ner. Jag, Kira och Tommy tog med hundarna till Varberg vilket var mysigt. Medan Tommy var hos läkaren gick jag och Kira en lång promenad med hundarna i Varberg vilket var roligt även om både Ronja och Fox fick spel på alla hundar de mötte, vilket var lite jobbigt.

Fick även ett samtal ifrån min underbara Socialhandläggare som tydligen älskar att göra mitt liv till ett helvete. Han får mina bra dagar att total kollapsa. Och jag orkar inte ta den fighten nu. Det finns ingen ork eller energi till det nu. Som tur är har jag världens bästa och mest stöttande pojkvän som fixar och donar så att jag ska få lite hjälp utifrån med min kontakt med soc. Han räddar mig när livet är som mörkast och jag vet inte vart jag skulle vara utan honom och hans hjälp, antagligen inte där jag är idag i alla fall.

När Tommy var klar så åkte vi hem till mina föräldrar vilket också var jätte roligt. Vi tog en lång promenad med hundarna med alla i familjen och jag vet inte sist vi var tillsammans allihopa och umgicks så. Det var underbart att ha lite tid med mamma, pappa och mina småbröder. Det är fett värt.

Nu blir det film med min fina älskling. Små busarna ligger och sover tungt. De är trötta efter dagens äventyr. Nu ska jag krypa ner i sängen och lägga mig i min fina pojkväns famn för att finna lite ro och trygghet.

Oh, the world is a place and they say it's on our side,
But I wonder, is there comfort in those moments when we die?

/L.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar