onsdag 2 februari 2011

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Min pojkvän får alltid mig att må bättre. Han försöker alltid sitt yttersta för att jag ska må bra och vara lycklig och han gör det alltid lika bra. Jag mår bra när jag är med honom och när han får mig att le. Jag kommer alltid att förbli nykär i min fina älskling. Jag älskar honom bara mer och mer för var dag som går.

Även mina fina syskon och föräldrar är bra på att få mig att må bättre när jag är nere. Min fina vän Petra är också en dunderkur när man är nere. Det är som vi alltid säger "Vi har i alla fall aldrig tråkigt". Om jag haft en kass dag och sen kommer upp till Petra så blir det alltid ett eller flera goda skratt. Sen om de är på min bekostnad så är det okej ändå, vi har i alla fall roligt! Petra är en fin människa som kommit oss väldigt nära på kort tid. Jag är oerhört glad att vi har Petra.


/L.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar