tisdag 1 februari 2011

Dag 22 - Det här upprör mig:

Det finns mycket som upprör mig, några av de sakerna är:

När någon jag älskar och bryr mig om blir illa behandlad. Folk som jävlas med människor i min närvaro jävlas med mig, that's it. Jag tänker alltid stå bakom min familj och mina vänner. Jag tolererar inte skitsnack utan anser att folk som har något att säga kan säga det rakt ut.

Under perioder när jag är uppe i varv och lätt kör över människor i min närhet. Jag förstår det inte under tiden det händer men efteråt när jag tänker efter hur jag betedde mig blir jag alltid ledsen och får dåligt samvete. Jag hatar mig själv när jag inser hur jobbig jag kan vara. Jag vet att jag inte alltid är lätt att leva med men jag försöker verkligen även om jag misslyckas ibland.

När jag tänker på alla vägval där jag valt fel väg. Då skäms jag och ångrar mig till tusen.

När människor pratar skit om mig eller är arga på mig. Jag är en riktig liten mes när det gäller sånt. Egentligen bryr jag mig inte om om folk pratar skit bakom min rygg men när jag inte vet vad jag gjort människor och de slutar att prata med mig eller börjar prata bakom ryggen på mig då blir jag uppriktigt ledsen. Jag blir också ledsen när människor som älskar är arga på mig, oavsett om de har anledning eller inte. Då blir jag djup ångerfull och får dåligt samvete.

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar