lördag 1 januari 2011

A new beginning.

Om man tänker efter så är nyår egentligen inget viktigt. Alla människor ska starta ett nytt liv, starta om på nytt och helt plötsligt ändrå på sina liv. Varför skulle det gå bra bara för att årets nummer ändras? Visst kan det vara bra att ha som startpunkt ett nytt år men fortfarande, varför skulle något helt plötsligt drastiskt förändras? 

Jag tänker i alla fal försöka komma vidare nu. Vidare till något nytt. Om det inte fungerar med jobb just nu så tänker jag inte ge upp utan fortsätta kämpa till mitt mål: ett hyfsat normalt liv och ett hyfsat bra mående. Funderar också på att söka till högskolan i vår för att se hur det går. Kanske är det studera jag ska göra om min koncentration bara kommer tillbaka. Vi får se.

Gårdagen firades hos Petra och Sandra vilket var jätte trevligt. Hundarna fick lekkompisar och hade jätte roligt. Klart värd kväll. Idag kommer Miguel förbi för lite sent nyårsfirande och sen blir det att ta det lugnt.

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar