fredag 14 januari 2011

Dag 13 - Den här veckan:

Den här veckan har jag inte gjort speciellt mycket. Mitt liv är ganska lugnt just nu och jag gör inte så speciellt mycket. Måndag, tisdag och onsdag hände inte mycket. Igår var min mamma och Tommys mamma här och vi bjöd på middag och fika och det var jätte trevligt. 

Idag blir det lite handling och vi ska äntligen inskaffa en bur till Ronja. Hon förstör halva lägenheten när vi inte är hemma så nu blir det bur när vi åker bort. Det blir ÖoB och Willys i Gamlestan och sen blir det lugn hemmakväll. 

Imorgon bär det av till Varberg för att hälsa på hemma och det är första gången på länge jag är hundfri. Tommy får vara barnvakt denna gången. Då blir det att träffa mamma och pappa och småbusarna hemma. 

Söndag blir det en snabbis till de som vi hade valpkurs med, vi ska dit och kolla på försvarets hundar som kommer dit och gör en uppvisning så det blir att vi tar med Ronja och Fox, eller bara Fox. Får se lite hur pigga dom är på det. 

Det är min vecka. Same old, Same old. 

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar