söndag 16 januari 2011

Cold Desert.

Nu har vi precis kommit in från kylan med hundarna. Gick precis sista rundan med dom och det är lika halt som vanligt ute. Det är jätte roligt att vi skaffat Fox nu också för då kan både jag och Tommy vara ute tillsammans och gå med hundarna, det är mysigt tycker jag. Nu ligger Ronja och sover i sängen och är lika fin som vanligt medan Fox springer runt i sängen och inte kan välja ett ställa att sova på. Lika jobbigt som vanligt att bestämma plats tycker han.

Jag och Tommy har totalt snöat in på hundfilmer på sista tiden. Det är som att ny värld öppnat sig. Förr såg man bara det som en hund-människa film men nu först, när man har egen hund, kan man förstå hur djup relationen mellan hund och människa. Våra små busar skulle jag inte kunna leva utan. De är mina små hjärtan.

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar