tisdag 4 januari 2011

Amazing.

 ‎"When we were children, we used to think that when we grew up we would no longer be vulnerable. But to grow up is to accept vulnerability, to be alive is to be vulnerable."
/ Madeleine L'Engle.

Jag har precis kollat klart på Criminal Minds. Vad jag älskar med det är alla fina quotes som är med i början eller slutet av varje avsnitt. 

Vi har precis kommit in i värmen igen efter en promenad med Ronja och Fox. Nu öser snön ner igen och jag var dum nog som trodde att det kanske inte skulle komma någon mer snö. Men, nej. Jag gillar verkligen inte vintern. Det enda fina kan vara att det ser fint ut med all snö på träden men är det de enda så kan jag lika gärna köpa en tavla med vintermotiv och kolla på. Det är inte värt kylan för att se fina träd. Usch för vintern. Nu ska jag sjunka ner framför TVn och zappa mig runt. Ronja ligger och halvsover i sängen och bredvid ligger lilla Fox. Vad jag älskar min lilla familj jag skapat. Jag, Tommy och våra små busfrön. Det är undebart att ha det så här och jag njuter varje ögonblick. Nu, te och TV.


/L.

1 kommentar:

  1. tips: kolla in kommentarerna i mikaelas "rattfylleri"inlägg.

    SvaraRadera