tisdag 23 augusti 2011

Saknad.


När du söker på ordet saknad på Google kommer det fram 3 110 000 resultat. Det finns antagligen flera tusen beskrivningar på ordet saknad. Jag beskriver min saknad som stark, smärtsam och ibland behövlig.

Jag känner sån saknad av mycket ibland. Av mig själv framförallt. Jag känner mig inte som mig själv längre. Jag känner mig som någon som jag ibland inte känner. Jag är inte den jag som jag vill vara. Inte den jag som jag vet hur jag ska behandla och inte den jag som jag kan hantera.

Jag har saknat, jag saknar och jag är saknad.

/L.

1 kommentar:

  1. Det är svårt när man saknar en del av sig själv, eller någon man varit. Att sakna en tid som inte kommer tillbaka, eller en känsla som aldrig kommer åter. Det gör ont i en att inse att allt det där ligger bakom, att allt är annorlunda nu, och att allt inte nödvändigtvis är till det bättre. Man känner sig fullkomligt vilse i sig själv och i världen, och tomheten går inte att fylla.
    Styrkekramar!<3

    SvaraRadera