fredag 8 juli 2011

Slutet gott, allting gott.


Nu är Gran Turismo Polonia slut. Imorse klockan 9.00 kom vi i land med färjan i Karlskrona. Efter det blev det en 3 timmars lång resa innan vi var framme i Varberg. Vi har verkligen haft en underbar resa. Trevligt folk har vi träffat och roliga saker har vi varit med om. Resan avslutades med en god middag på IBB Andersia hotell där vi spenderat våra nätter i Poznan. Kvällen kantades av modevisning och några öl slank ner. Kvällen avslutades med film med min fina älskling. Ett perfekt slut på en otroligt rolig resa.

Resan till färjan var dock inte lika rolig. Polen har verkligen inte prioriterat vägarbeten i sin ekonomi och jag tror att jag under denna resa åkte på de dåligaste vägarna jag någonsin åkt på. Illa! Vi hade i alla fall tur som körde en Ford Focus RS 500 och inte en Ferrari, den var inte rolig att åka på de vägarna har jag hört.

Jag har som sagt haft en underbar vecka och att få spendera största tiden med Tommy har verkligen varit helt perfekt. Jag kunde inte önska mig något annat. Åh, min fina älskling. Jag har sagt det så många gånger förr men det kan aldrig sägas för mycket. Han är mitt allt, min Tommy. Han gör allting så värt att kämpa för. Utan honom hade mitt liv definitivt inte varit detsamma. Jag älskar honom av hela mitt hjärta.

Den sista dagen i Poznan fick jag uppleva något som jag inte gjort tidigare, jag fick åka helikopter! Vilket var awesome! Eva drog med mig upp i luften och det är jag verkligen glad för. Det var en resa utan dess like. Inget kan förklara den magkittlande känslan jag fick uppe i luften. Det är definitivt något alla borde göra i sitt liv. Jag och Eva hann också med lite shopping på onsdagsmorgonen innan vi tog en taxi ut till killarna på banan.

På torsdagen innan vi åkte mot färjan tog jag och Tommy en snabbis in till stan för att kolla i lite affärer och vi hittade faktiskt en Vans butik där vi hittade kanon fina tröjor till oss båda. En glass fick avsluta vårt äventyr i Poznan.

Nu är det ett år tills nästa Gran Turismo och jag taggar redan! Jag har som sagt haft det helt kanon, träffat väldigt goa människor och mått riktigt bra, vilket är viktigast.

/L.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar