tisdag 8 mars 2011

I like.

Just nu sitter jag på Inre rum och skriver för full rulle. Och jag trivs, så jävla bra. Jag älskar det jag håller på med just nu och jag trivs med mitt liv, för första gången på länge. Det känns skönt.

Jag har min fina pojkvän att komma hem till varje dag, våra två små busar hemma och ett hem. Det är allt som räknas just nu anser jag. Jag är okej med allt som hänt de senaste året och dte har jag inte heller varit innan. Jag har fått en diagnos, Bipolär sjukdom, och det är okej. Jag kommer alltid ha mina upp, - och nergångar men det är okej. Visst är livet orättvist och visst är det ibland en riktig pina men med allt fint min liv fört med sig så är det dåliga okej. Det är värt allt det fina jag har omkring mig.

Idag är en bra dag, som ni säkert märker på mitt inlägg. Jag har som ni vet börjar arbetsträna på Inre rum och det är kanon kul. Jag gör det jag tycker om mest och jag börjar bli van vid rutinerna som finns i livet. Det är viktigt för mig då jag vill komma igång med allt igen.

I veckan ska jag förhoppningsvis ta mig in till stan och träffa en studievägledare så jag vet lite hur jag ska välja skola i höst. Det kommer bli intressant. Jag har även börjat blogga för Inre rum och senast idag så bloggade jag en kort presentation om mig själv här!
Nu ska jag ta mig hem och sluta skriva för dagen!


/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar