måndag 14 februari 2011

The only promise that remains.

Just nu går livet hyfsat bra. Jag är fortfarande sjukskriven men ska börja arbetsträna på Inre rum där jag också skriver. Just nu håller jag på med en artikel till Göteborgs Fria tidning och vi arbetar också med en utställning om tvångsvård som vi kommer arbeta med under året. Det känns bra och jag tycker om det jag gör.

Jag sitter och och spånar igenom högskoleutbildningar och komvuxkurser. Det lär antagligen bli att jag får läsa upp mina poäng så jag kommer in på högskolan. Just nu är jag lite klyven mellan Journalistutbilningen på Göteborgs Universitet eller Socionomprogrammet. Jag får se hur jag känner när det börjar närma sig anmälningsdatum.

Imorgon ska jag till Inre rum och fortsätta med artikeln till Götebrgs Fria tidning. Jag ska gå igenom artikeln med Tim, som jag för övrigt skriver om, vilket är riktigt intressant.

Ikväll blir det middag med Tommy och Petra och sen en lugn och sansad kväll vilket vi båda kan behöva.

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar