torsdag 6 januari 2011

Dag 5 - Vad är kärlek?

Kärlek i dess vackraste form är för mig mellan två individer som älskar varandra oavsett vad. En känsla av att man inte kan leva utan varandra, att man skulle dö i den andras ställe. När man kan se ett helt liv med denna människa och bara njuta av varje dag som går. Men kärlek är inte alltid lätt. Även äkta kärlek kan ge problem. Men för mig är äkta kärlek, att oavsett problem, fortsätta kämpa för varandra och aldrig ge upp. Att visa personen i fråga att man älskar denna. 

Kärleken är villkorslös. Kärleken ska inte ha några krav utan man ska kunna vara sig själv och älskas för den man är. Det är så jag ser kärlek. Kärleken är fin, och ska bevaras väl. 

Min kärlek till min familj, min pojkvän och mina vänner är pure love. Det är så det ska vara.

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar