lördag 22 januari 2011

Dag 19 - Detta ångrar jag:

Det finns mycket jag ångrar i mitt liv, men 2010 är det året där mest skit hände. Hade jag kunnat hade jag gjort om väldigt mycket saker men det är bättre att se framåt. Jag ångrar att jag umgicks med människor som gjorde mig mer illa än glad. Jag ångrar att jag lät människor stampa på mig och utnyttja mig och jag ångrar att jag inte förstod att min familj och mina vänner var på mig ofta för att de brydde sig och älskar mig. Jag ångrar att jag inte gav mer kärlek till människor i min närhet och att jag prioriterade fel. Jag ångrar också att jag tog fel val, den lätta vägen allt för många gånger.

Men idag är det skillnad. Jag är bättre på att uppskatta människor jag älskar och jag vet att jag gör andra glada och att jag finns där. Min kärlek till min familj och vänner är större än någonsin förut, för trots alla fel jag gjort, finns de viktigaste människorna kvar i mitt liv. Så, tack för att ni aldrig ger upp mig och alltid finns kvar.

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar