onsdag 12 januari 2011

Dag 11 - Mina syskon:

Jag är äldst i syskonskaran och har tre yngre syskon. Jag och mina syskon har alltid haft en bra relation och det är jag glad för. Mina syskon är väldigt viktiga i mitt liv och min kärlek till de alla är oändlig!

Kira:

Kira, eller Moa som hon döptes till, bytte namn till Kira för ca 3 år sen. Nu är hon Kira för mig. Jag och min syster har inte alltid haft en jätte bra relation men de senaste fyra-fem åren har vi haft en jätte bra relation. Nu är våran relation kass igen vilket gör mig jätte ledsen. Vi har olika åsikter om mycket vilket ofta sätter oss i jobbiga situationer. Det är jobbigt då jag värdesätter min syster väldigt högt och älskar henne mycket. Vi har gått igenom mycket tillsammans i och flera år har vi funnits där för varandra.Det har varit mycket skit men också mycket bra stunder för oss. Men vi har hela tiden funnits där. Vi har förlåtit och vi har gått vidare. Denna gången verkar det vara svårare. Kira är en fin männsika. En envis jävel med jävlar anamma men en fin människa. 

Leo:

Leo är 5 år yngre än Kira. Min lillebror Leo är en nyfiken liten prick. Han är målmedveten och hans högsta dröm är att åka til Japan! Han är intelligent och brukar lära hela hans klass om nervsystemet och små partiklar. Han är den nya Einstein, oh yes. Leo är så lätt att tycka om, det gör alla, verkligen alla. Han är oerhört charmerande och vill alltid vara snäll mot alla och inte göra något ont mot något. Han är oerhört omtyckt av sina vänner pga att han är en väldigt bra vän. Även jag har en underbar vän i min lillebror. Sitter han inte vid datorn (vilket han oftast gör!) så kan han sitta och prata med mig om rymden eller människokroppen. Leo är söt som få och kommer att bli en riktig Don Juan när han blir större. Passa er tjejer! Jag önskar att jag träffade Leo mer men det ska jag försöka ändra på.

Max:

Max är min yngsta bror. Han är 9 år och en riktig liten buse. Han är oerhört charmerand med sina långa ögonfransar som han blinkar med om han vill ha något. Man kan aldrig stå emot, jag lovar! Max är en enrgisk liten kille som också han vill alla väl. Det finns inget ont i hans lilla fina hjärta. Max har redan som 9 åring varit väldigt sjuk och legat för döden. Han har mognat oerhört mycket på sina bara 9 år. Han är en liten kille med ett stort väldigt hjärta! Max busar antingen runt på skolan eller sitter och nördar sig vid datorn. Både han och Leo är riktiga datornördar, oh ja! Men fin är han, min lilla Kiddow som jag brukar kalla honom. Precis som med Leo så önskar jag att jag oftare umgicks med mina bröder. Jag är inte hemma för ofta och är jag väl hemma blir det ofta för snabbt för att kunna hinna hitta på något roligt. Max är och kommer alltid vara min Kiddow, den yngste i familjen, den söta (o)skyldiga lilla busen! 

/L.

 

1 kommentar:

  1. <3 私は酸リネアを愛して <3
    =

    Älskar min syra Linnea

    SvaraRadera