onsdag 15 december 2010

Castle Walls.

Vissa dagar är bara dumma. Almänt dumma men ingen kan förklara varför. Andra dagar kickar man ass. Jag gillar att kicka ass, då känner jag mig levande och då mår jag bra. Dumma dagar får mig bara att tappa livsuppfattningen och jag brukar glömma varför jag överhuvudettaget lever. Det blir till en fråga som är svår att besvara. Man känner hur väggarna krymper och hur tankarna börjar virvla runt och man fastnar på ord, man fastnar på blickar och tankarna skenar iväg till en nivå som inte är till för oss dödliga. Jag är duktig på att filosofera när jag är deprimerad, ännu duktigare när jag är manisk bara att det går lite fortare då. 

Whatever, nu ligger våra små sötnosar och sover på köksgolvet medan vi hinner göra annat. Idag blir det veterinärbesök med ronja då hon antagligen har ögoninflammation. Och även det kostar pengar som allt annat. Nu blir det snart att dra upp till Petra & Co. igen, sen matlagning tillsammans. Mycket trevligt som vanligt! Later.

/L.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar